1940's Inspired Makeup Ft Karmart Malaysia

Assalamualaikum.


Tutorial mekap kali ini Inspirasi dari mekap tahun 1940an menggunakan full produk jenama dari karmart seperti cathy doll dan baby bright.


Untuk maklumat lanjut atau pembelian produk dari Karmart:-
Website:https://www.karmarts.com.my
Facebook:https://www.facebook.com/karmartsmalaysia
Instagram:https://www.instagram.com/karmartsclubmalaysia



Sila pilih HD.Terima kasih kerana menonton dan jangan lupa subscribe ke youtube channel saya untuk video terbaru.Product list boleh check di description box video ni.


Tips & Info:-
đź’–Selalu bahasakan diri saya dan kami ja, tapi dalam video ni saya bahasakan diri sebagai 'i' sebab nak singkatkan voice over(sesiapa yang dah biasa dengan video saya jangan rasa i poyo nah.. haha).

đź’–Mekap tahun 1940an sangat simple dan natural.Ada yang saya ubah sedikit untuk disesuaikan dengan trend mekap sekarang, contohnya di bahagian kening.Boleh tengok video ni, sambil mekap sambil saya jelaskan sikit apa sebabnya ;)

đź’–Mekap ni natural dan tak over.Sesuai untuk mekap harian, ke tempat kerja dan jalan-jalan.

đź’–Boleh ringkaskan lagi step mekap ni supaya lebih cepat dibuat, contohnya shading tak perlu dua tiga kali seperti saya, boleh buat sekali saja atau tak perlu shading langsung untuk mekap harian.Sama seperti asas, boleh pilih untuk pakai salah satu sahaja samada powder cushion atau aura cream.Untuk kening pun sama, boleh lukis sekali saja tak perlu dua kali macam saya.

đź’–Karmart mempunyai produk mekap hinggalah ke skincare.Banyak pilihan, packaging yang comel dan paling penting berkesan.


Di bawah ni gambar hasil mekap kali ni.
.
.







Terima kasih.



Disclaimer!
Setiap penggunaan produk adalah di bawah tanggungjawab sendiri.Saya hanya review dan tunjukkan berdasarkan pengalaman diri sendiri menggunakannya dan maklumat dari pengeluar, hasilnya mungkin berbeza bagi setiap orang.Terima kasih.